Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

Καταγγελία για το Δήμο Νεάπολης


Η ανοικτή διακυβέρνηση αποτελεί μια από τις θεμελιώδεις προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης.
Αναπόσπαστα στοιχεία της πολιτικής αυτής είναι η αξιοκρατία και η διαφάνεια στην επιλογή των στελεχών της διοίκησης αλλά και η δημόσια διαβούλευση


Ο κάθε Διαδικτυακός Πολίτης μπορεί να σχολιάσει τα προσχέδια νόμου που αναρτώνται στο Διαδίκτυο προτού κατατεθούν για ψηφοφορία στη Βουλή και παρακολουθεί τις συνεδριάσεις του Υπουργικού συμβουλίου 


Αυτά στη κυβέρνηση . . . .γιατί στο Δήμο Νεάπολης τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Ο Δήμαρχος Ναθαναήλ Λαδόπουλος, έχει διαφορετική αντίληψη περί διαφάνειας




Επιστολή
προς Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Διεύθυνση Αυτοδιοίκησης & Αποκέντρωσης - Τμήμα Τοπικής Αυτοδιοίκησης  Α’ Βαθμού


Θέμα: Καταγγελία του Δημοτικού Συμβούλου Νεάπολης Ζιγκερίδη Δημητρίου


Με την από 30.10.2008 αίτηση μου προς τον Δήμαρχο Νεάπολης Ναθαναήλ Λαδόπουλο  η οποία έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου 29436/30.10.2008 ζήτησα να μου χορηγηθούν τα αντίγραφα των πρακτικών συνεδριάσεων καθώς και των πρόχειρων πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου των ετών 2006,2007 και 2008 μέχρι 30.10.2008. επίσης  ζήτησα αντίγραφα σε CD ή σε άλλο ηλεκτρονικό – φωνητικό μέσο αποθήκευσης τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου της 23.10.2008.
Με την από 07.01.2009 αίτηση μου  προς τον Δήμαρχο Νεάπολης Ναθαναήλ Λαδόπουλο  με αριθμό πρωτοκόλλου 236/07.01.2009 ζήτησα να μου χορηγηθούν αντίγραφα της απόφασης σχετικά με το πλεονάζων προσωπικό της ΔΕΥΠΠΑΝ και της ΔΕΤΠΑΝ καθώς και της μεταφοράς του προσωπικού από την Δ.Ε.Π.Ε.ΔΗ.Ν στην ΚΟ.ΔΕ.ΔΗΝ ( θέματα 2ο, 3ο, και 4ο της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της 18.09.2008).
Με την από 27.09.2009 αίτηση μου  προς τον Δήμαρχο Νεάπολης Ναθαναήλ Λαδόπουλο  με αριθμό πρωτοκόλλου 21179/22.09.2009 ζήτησα να μου χορηγηθούν τα αντίγραφα των πρακτικών συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου της 21.09.2009 καθώς και αντίγραφο σε CD ή σε άλλο ηλεκτρονικό – φωνητικό μέσο αποθήκευσης της παραπάνω συνεδρίασης.
Επειδή μέχρι σήμερα δεν μου έχει χορηγηθεί κανένα στοιχείο από τον Δήμαρχο ως όφειλε , παραβιάζοντας τους κανόνες διαφάνειας, πληροφόρησης των πολιτών  και των δημοκρατικών διαδικασιών σύμφωνα με  τις διατάξεις του άρθρου 100 παρ.3 και άρθρου 215 παρ. 2 του Ν.3463/2006 , του άρθρου 5 του Ν. 2690/1999  και του άρθρου 10 πρ.3 του Συντάγματος ,  ως Δημοτικός Σύμβουλος έχων έννομο συμφέρον ζητώ να μου χορηγηθούν και να προβείτε στις δικές σας ενέργειες ως εποπτεύουσα αρχή.


Δημήτριος Ζιγκερίδης
Δημοτικός Σύμβουλος
2 Νοεμβρίου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: