Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Ψηφιακή δημόσια διοίκηση στο Δήμο Νεάπολης;




Μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε στην σημερινή μου επίσκεψη στον Δήμο Νεάπολης

οι επισκέψεις μου στον Δήμο είναι συνήθως διαδικτυακές

μερικές φορές βέβαια, πηγαίνω στο Δημαρχείο, αλλά για να πετάξω τα σκουπίδια της ανακύκλωσης στους κάδους που είναι απέναντι του, όταν οι υπόλοιποι κάδοι της Νεάπολης είναι γεμάτοι
κάνα δυο φορές το χρόνο πηγαίνω για πιστοποιητικά και διάφορα τέτοια

Πάντως επειδή έχω συνδυάσει τον Δήμο με σκουπίδια και γραφειοκρατεία, προτιμώ να τον επισκέπτομαι "ηλεκτρονικά"
Ούτως ή άλλως ήμουν οπαδός, από τα διαδικτυακά γεννοφάσκια του

Να πω τώρα για την έκπληξη μου;

Ανακάλυψα στη στήλη "προκηρύξεις-διαγωνισμοί" του Δήμου Νεάπολης, έναν διαγωνισμό (τον μοναδικό) με θέμα
“ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ”
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Δεν ξέρω αν προϋπήρξε λάθος επανάληψη ή εν γένει επανάληψη, αλλά έχω αμφιβολίες για τον χρόνο δημοσίευσης του διαγωνισμού.
Εγώ πάντως το έμαθα σήμερα!

Όπως φαίνονται στις κίτρινες ημερομηνίες του εγγράφου η προκήρυξη του είναι στις 27/10/08 και η διενέργεια του στις 19/11/08

Το ευχάριστο είναι το "ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.."

Η έκπληξη "..ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ"




Αλήθεια!
Ενημερώθηκαν κι ευαισθητοποιήθηκαν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις;
Ολοκληρώθηκε το έργο;


Ενημερώστε με
θα κάνει ξαστεριά;

Δεν υπάρχουν σχόλια: